حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 53 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 9 تعداد دیدگاهها : 53×
صحبت های خادم هیأت زهیر قربان کریمی
13 جولای 2018 - 15:03
شناسه : 455
بازدید 1477
16

بسم الله الرحمن الرحیم سلام خدا برهمه دوستان اهل بیت (ع) و تمام خادمین، مهمانان ودوستان بیت الحسین عبدالعظیم الحسنی (ع). سال ۹۶ باتمام شیرینی و تلخی هایش به پایان رسید. شیرینی از باب توفیقاتی که مجموعه بیت الحسین در امسال داشت ، “برپایی بیش از ۱۰۰ مجلس ، جلسات حفظ قرآن و کلاسهای گوناگون […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا برهمه دوستان اهل بیت (ع) و تمام خادمین، مهمانان ودوستان بیت الحسین عبدالعظیم الحسنی (ع).

سال ۹۶ باتمام شیرینی و تلخی هایش به پایان رسید. شیرینی از باب توفیقاتی که مجموعه بیت الحسین در امسال داشت ، “برپایی بیش از ۱۰۰ مجلس ، جلسات حفظ قرآن و کلاسهای گوناگون قرآنی واهلبیتی”. همچنین خدمت رسانی از طریق صندوق کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برای کمک به نیازمندان ازجمله تهیه مسکن،پوشاک و دادن مبالغ ماهیانه به تعدادی از خانواده ها و خیرات دیگر.

اینجا جا دارد ضمن تشکر از دوستان ، ازخداوند و اهل بیت (ع)شاکر باشیم برای توفیق دادن به انجام این کارهای مهم دراین زمان و مکان (اکباتان) .

ومهم ترین شیرینی امسال تثبیت قانونی بودن ساخت حسینیه وحکم قطعی دیوان عدالت که تمام شبهات را با تیزبینی بررسی کرد و معلوم گردید که تمام مراحل کار، قانونی و درمسیر صحیح بوده استکه نتیجه آن حکم قطعی به نفع دارالقرآن می باشد.

واما تلخی از باب اینکه سنگ اندازی ها وآزارهای زیادی دراین مسیر، وقت گران بهای خادمین را به هدر داد برای روشنگری افکار عمومی. که اگرنبود، این هزینه های مادی ومعنوی ، خرج فعالیتهای اصلی می شد.

و تلخی دیگر اینکه تعداد افرادی اندک ، واقعا جسارت کردند ،من جمله، آتش زدن درب حسینیه ، پاره کردن بنرهای هیات و شبهه افکنی های بی شمار و …..

اما قطعا برای خادمین موجب خیر شد و موجب قوی تر شدن درکار و یکدل شدن مجموعه .

لذا هدف از ذکر این تلخی ها فقط بابصیرت شدن و یک دست شدنمیان ما میباشد ، زیرا حجت را امام زمان (عج) بر تمام منتظرین تمام کردند وفرمودند ” اگر درباره امر ما باهم متحد وهمدل شوید، دیدارمنبر شما تاخیر نخواهد افتاد” .

غرض از گفتن این حرف دلها فقط این است که دوستان را متوجه کنم به این نکته که تا به پایان سال ۹۶ دیدیم که شیطان و شیاطین فقط تمام زحمتش را صرف ضربه زدن و اختلاف افکنی و تهمت زدنو مایوس کردن ما در این سالها کرد، تا بتواند یا کار را از مسیر خودخارج کند یا متوقف نماید، ولیکن به لطف خدا واهل بیت (ع) و ایمان و همدلی شما عزیزان نتوانست ، بلکه روز به روز از مجموعه دالقرآن ضربه های پی در پی خورده است. خدا را شکر .

در پایان یک مطلب را از همه مهم تر میدانم وتمام مطالب ، ذیل این مطلب شکل میگیرد که روز به روز براتحاد، انسجام و همدلی خودبرای امر خدمت به قرآن و عترت بیافزاییم  تا ان شاءالله  زیر سایه ولایت فقیه به سربازی امام زمان (عج) برسیم و هرجا حرکتی و روشی دیده شد که به دنبال جدا کردن واختلاف انداختن بین دلهااست، بدانیم که شخص ابلیس آنجا ظاهر شده و با همدلی دفعش کنیم که اگر این شود، بیش از پیش شاهد توفیقات بزرگتر و جامعتر در سال جدید خواهیم بود .

 

من الله التوفیق

 

خادم الحسین زهیر قربان کریمی

۱۳۹۶/۱۲/۲۹

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.